torstai 19. marraskuuta 2009

Kun sinä lähdet pois, ei kukaan sinua seuraa

Tervehdys, päätin kirjoitella vaikka itseasiassa pitäisi olla lukemassa kokeeseen hehe. Mutta kuitenkin, mun piti esitellä eräs alakerran vaatekaapin löytö, jonka olin jo unohtanut, mutta huomasin että kuva oli karmean huonolaatuinen joten ensi kerralla sitten.


Eilen olin vähän luovalla tuulella ja hieman tuunasin tätä kirsikkakuosista vihkoa. Tästä tulee mun uusi suunnittelu ja ideoiden keruu vihko, voisin joskus sitten esitellä tätä jos jota kuta kiinnostaa.


Antakaa anteeksi tämän kuvan huono tarkennus. Ja ikeasti kynnet eivät ole kököt. Kamera ei ollu kaveri mutta:
Wildn'crazyn lakkaa alla melko monta kerrosta ja sitten rimmelin azurella tehdyt pilkut, ja sitten hieman wet'wildin glitter lakkaa, itse tykkäilen.


Hieman hämy päivänasu kuva

Huivi - Kappahl
Mekko - H&M
Housut - En muista mistä
Legginssit - Seppälä.

Tähän yhteyteen voin kertoa että viime lauantaina ostamastani sydäntikkari korusta katkes se tikku, MUTTA se näyttää oikeasta paremmalta ilman tikkua !


Huoh pitäis jaksaa vielä lukea ainakin vähän, että en oo ihan käsi sitten kokeessa, mut joo.

Omnom huomenna on perjantai, ja en oo menossa minnekkään, ja kukaa ei oo tulossa meille, saan olla yksin. Tulevan viikonlopun aion olla kotona koska edeltävinä viikonloppuina on ollu hirveästi menoa.. Koitan myös kirjoitella viikonloppuna.

Onko teillä suunnitelmia viikonlopuksi?

2 kommenttia:

  1. HAHAA mullaki on tollanen eden kirja ! XD paitsi et mun on seiskaluokan :'D

    Mulla ei ainakaa oo 8< vaikka olisha ideat kivoi :''D

    VastaaPoista
  2. mikusuke. : Totta puhuen, mulla ei koskaan pahemmin oo viikonloppu suunnitelmia heh

    VastaaPoista