tiistai 24. marraskuuta 2009

Me ollaan katolla, sadepisaratkin maistuu makeelta

Tervehdys, ja jaksoin blogata eilen heh.. Mut kuitenkin: uusia lukijoita, kiitos !
Koulussa oli muute ihan jees päivä, ku pärjäsin koriksessa liikassa ihan jees, ja.. noh ruotsin kuuntelusta ja luetun ymmärtämisestä ei puhuta. Opossa tehtiin joku ammatinvalinta testi hommeliini ja mulle tuli arkkitehti, eh kyllä juu. Ja kässässä sain mun toisen säärystimen valmiiksi jeje.


Tässä on sitten se huivi mikä mun on pitäny esitellä jo pitemmän aikaan. Huivi on kivan pitkä ja pehmoinen. Ja jos oikein muistan se on ostettu Vapaa valinnasta öö 3 vuotta sitten ? En ole vain käyttänyt, ja nyt kaivoin sen odottamaan kovia pakkasia.


Innostuin meikkaamaan koulun jälkeen vahvan meikin, ja aa en muistanut et mulle sopii ihan jees tumma meikki, nyt saatte olla erimieltä. Samalla tuli mieleen testailla toi Nivean puhdistusgeeli, ja nyt samalla aion tuoda julki mielipiteeni aineesta.
Eli itse yllätyin positiivisesti aineen meikinpoisto kyvyn kanssa, sillä meikki lähti lähes kokonaan pois. Muutenkin aine puhdistaa kasvot tehokkaasti, ei kirvele ja tuoksu on mieto. (tuoksuu meikinpoistoaineelle) Aine jättää kasvot pehmeiksi, eikä tule inhottavaa kiristävää tunnetta. Itseäni ärsyttää se että kun ainetta pesee pois naamalta, se valuu ärsyttävästi leuan alle (älkää kysykö miksi) Mutta muuten ihan OK tuote, ei mitenkään erikoinen, tulihan testattua.

Kuvasta näkyy vielä huonosti mun tän hetkiset kynnet, mihin koitin taiteilla vesimelooni kuosin, itseasiassa mulla oli kynsistä lähi kuva mutta lakkaus ei ollut edukseen siinä kuvassa.

Ja vielä loppukevennys :

7 kommenttia:

  1. Toi viimenen kuva

    .................. ♥

    VastaaPoista
  2. Oh, löysin tämän blogin tosi randomisti jostain, ja täytyy sanoa, että ihanan siisti ja helppokäyttöinen blogi! Saatanpa ruveta seuraamaankin... Thihi.

    Muuten, haluaisitko joku kerta tehdä tuton/esittelyn normi arkimeikistäsi? Vai onko sellainen jo tehty...

    VastaaPoista
  3. Ha, lisäsit hymyäni tuolla vikalla kuvalla! :)

    Hei, mullakin on toi leuan alle valumisongelma, tosi rasittavaa :3 Ainoo vaan, ettei se esiinny vain tuota tuotetta käyttäessä...

    VastaaPoista
  4. lilaprella - Voin hyvinkin tehdä meikin esittely postauksen, kun en ole ennen tehnyt. Ja kiitos paljon kommentistasi se piristi ihanasti iltaa :)

    Janske: Kiva ku saan jonkun hymyilemään. Mullaki valuu muutkin tuotteet mutta tuo erityisesti.

    VastaaPoista
  5. miks mulal ei toimi toi meikkipoistokasvopesujuttu ku mun iho kuivu ja meikit ei lähteny :D:D:D

    VastaaPoista
  6. Kaisa : tähänb on tasan kaksi ratkaisua
    a) mun iho on vamma
    b) sun iho on vamma

    oon ihana

    VastaaPoista