lauantai 7. marraskuuta 2009

Child prey

Tähän alkuun muutamia tosiasioita: mä en jaksais millään kirjottaa tätä merkintää nyt, koska oon väsyny ku koko päivän mennyt sinne tänne, eli syyttäkää väsymystä jos tän merkinnän teksti on epäjohdonmukaista.
Mutta asiaan:

Tänään oli kirjavinkkauksen SM kisat, ja osallistuttii ilmasutaidosta siihe, ja väännettii sinne esitys parissa viikossa. Esitys meni ihan jees, ja en feilannu muuta kuin kerran, kun sanoin 2 sanaa toisin päin ku ne olisi ollut.

Sitten vinkkauksen jälkeen käveltiin nuokkarille isoskoulutukseen, ja täytyy sanoa että oli vähän kuolettavan tylsää, paitsi undulaatti leikki pelasti päivän jei.

Eilen kaisa oli meillä yötä ja me vähän innostuttii meikkaa ja laittaa hiuksia ja tässä nytten todella edustavia kuvia:



Viime viikon torstaita kommentoiden: Skavabölen pojat leffa oli hyvä, mutta olisi mennyt oikeasti kauhuleffasta, jotenkin ahdistava ja psykedeelinen. Ja nyt pitää hehkuttaa että sielä leffateatteris oli mun ja kaisan lisäks vaan2 muuta ihmistä.

Jeii aamulla oli lunta, se kyläkin suli suurimmaks osaks päivällä. Aamulla kuitenkin olin ulkona kameran kanssa ja kun kotipihasta ei löytyny mitää kuvattaa päätin kuvailla Rucaa





Huomenna yritän saada aikaan johdonmukaisemman postauksen.

2 kommenttia:

  1. Aww, Ruca on niin sulonen ;_;♥ mulle yks Ruca kiitos! Se on ihan mun paras kaveriki vielä!

    VastaaPoista
  2. apua toi yhteiskuva on ihQQQQQQQQQ
    NE TARJOO MULLE SILLIÄ VAAN
    JA SITÄ EN HAAAALUA
    VAAN HALUAAAAISIN VAAN HALUAAAAISIN
    COCA-COLAN JA JÄTSKIN.

    "kato rucaa tossa, vähän söpö" - santeri

    VastaaPoista