keskiviikko 22. heinäkuuta 2009

mulle riisimurot eivät juttelemaan jää

Nyt tulee vähän pitempi merkintä ku selitän mitä on tapahtunut tässä viikolla, ja viime viikolla. joo tosiaan 17. käytiin vammalassa ja otettiin ne mun rippikuvat joita en yllätysyllästys ole jaksanut skannata. kirjakaupassa kävin ostamassa vesivärit, maksoivat 5.10 e muistaakseni. sitten päätin käydä hintahaavissa, missä myydään kaikkee ei niin tarpeellista tavaraa, ja löysin sieltä kivan mustasinisen huivin 3 eurolla. huivi pääsee varmasti johonkin kuvaan sitten joskus.

seuraavana aamuna mulla oli kello soitamassa viideltä, ihan vaan sen takia että pääsisin kuvailemaan. suurin osa sumusta oli jo haihtunu mikä vähän ärsytti, mutta sielä oli silti jännän näköstä.

mitähän vastaantulijat ajattelivat ku olin siihen aikaan liikkeellä, kun mulla oli yövaatteet ja kamera roikku kaulasta. ajattelin että josko tänä kesänä jaksais vielä nousta pariin otteeseen aamuisin kuvaileen, ni olis jees.

toissa päivänä olin pirkalassa, kun samin oli välttämättä päästävä verkkokauppa.comiin ostaan ittellensä järkkäri, tietenkin vähän parempi kun mulla 8'D nokialta poimittiin mukaan satu ja kiia, ja mentiin sinne. mää en aluksikaan verkkokauppa.comiin mennyt vaan suuntasin veskan h&m:ään. henkkamaukasta ostin hello kitty käsipeili n.3 euroo,toinen peili oli irti, mutta mää liimasin sen paikalleen. sitten noi rusettiklipsit n. 3 euroo sitten rakastuin tohon vyöhön täysin, maksoi 9 euroa. aurinkolasit ostin halpahallista huikealla eurolla. hiuslakan(vähän päälle 5 euroa) ja hello kitty "kansion" (3-4 euroa) ostin citymarketista. kuvasta jäi puuttumaan kaulakoru minkä ostin h&m:n lasten puolelta.

eilen olin sitten vielä samin kanssa kuvailemassa aurajärven pusikoissa. ja sitten sielä oli tämmöisiä pieniä söpöjä sammakoita pidin kädessäkin. samalla sain kivan naarmun polveen, ku menin kaatunen puun yli mistä oli katkennu oksa ja se oksan tynkä sitten vähän raapas.

tänään kaiketi mennään iskän kans kattomaan kaisaa niitte mökille, joten varmaan jotain kivoja kuvia ehkä sitten sieltäkin on tulossa.

vielä muistutukseksi: lisää kuvia löydät täältä

1 kommentti: