tiistai 20. joulukuuta 2011

Joulu tulee!

Joulumieli ei ole ainakaan ihan kohdillaan, tosin lumen puuttuminen saattaa olla osa syy siihen. Tosin tässä on ollut vähän kaikenlaista kikkailua viime päivinä ettei ole ehtinyt virittäytyä joulutunnelmaan.
Ostin viikonloppuna joulutunnelman tuojan mun huoneeseen: tuollaisen lasijutun mikä laitetaan sellaselle alustalle mistä tulee eri värisiä valoja. Samaiselta reissulta löysin myös Fame-leffan 6 eurolla joten mukaanhan se tarttui.
Joulufiilistä nostattaakseni oon juonut glögiä, syönyt pipareita, paketoinut ja kuunnellut joulumusiikkia. Huomenna on edessä tämän vuoden viimeinen "kunnollinen" koulupäivä ja torstaina on joulujuhla. En käsitä vieläkään, että joulu on oikeasti pian!

Jos joku alkaa ihmetteleen, miksei täällä ole näkynyt naamakuvia hetkeen niin syy löytyy siitä että mun kaula ja naama on ollut hivenen kehnossa kunnossa. Kävin tänään lääkärillä ja se määräsi mulle antibiootit ja kortisonin märkärupeen? Anteeks, mä oon aina luullu, että se voi tulla vaan lapsille.. Maailma on ihmeellinen, mutta onneks tämä kuulemma talttuu melko hyvin jouluun mennessä, joten joulun viettoa tämä ei häiritse.

Nyt pitää mennä väkertään vielä yksi paketti, jotta voin huomenna leikkiä joulupukkia koulussa. Palaillaan ennen joulua!

1 kommentti:

  1. Aiotko laittaa joulutodistuksen numeroita tänne tai edes keskiarvoa? :)

    VastaaPoista