keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Huomenna suuntana Tampere

Huomen aamulla meikä hyppää junaan (sikäli metsä on saatu raivattua raiteilta veke) ja suuntaan kohti alennusmyyntejä tai oikeastaan tuhlaamaan muuten vain rahaa, koska vaatteet mitä mä haluaisin.

Tällä hetkellä en ole kamalasti vaatteita vailla, mutta tarvitsisin uuden mustan kauluspaidan, edellinen alkaa olla melko kulahtanut. Oon myös kehittänyt jonkinlaisen pakkomielteen punaisiin housuihin ja valkoiseen bleiseriin, saattaa kyllä olla, että nuo jäävät kauppaan, sillä en todellakaan tiedä miten ne mahtavat mulle sopia. Haluaisin myös aavistuksen löysemmät farkut, mutta ne ostan vain, jos satun alesta löytämään. Olisin myös kovin iloinen jos onnistuisin löytämään jonkinlaisen yksinkertaisen käsihässäkkäkorun.
Kollaasista voi päätellä, minkä värisiksi oon hiuksiani värkkäämässä. Tänään oonkin käyttänyt melko paljon aikaa kun oon vertaillu hiusvärejä ja hopeashamppoita. Lisäksi ajattelin koittaa etsiä Herbinan kuivashamppoon ja Got2be:n lämpösuojan.
Uusi puuteri olisi tervetullut ostamattomaan meikkipussiin, josko sellaisenkin huomenna löytäisi. Adidaksen Fruity rhythm -hajuvesi olisi mukava lisä mun parin hajuveden joukkoon ja hintakaan ei ole päätä huimaava.

Palaillaan ostosten parissa varmaankin perjantaina, katsotaan sitten mihin kaikkeen tuhlailin rahani.

3 kommenttia: