tiistai 15. marraskuuta 2011

Mekkoilua & hiusasiaa


Inna - Moon Girl

Hyvää tiistaita kaikille!
Oon koukuttunut Innan musiikkiin, vaikka se on ihan erilaista
mitä yleensä kuuntelen, ehkäpä siksi juuri koukuttaakin. Eilen ompelin kummallisen euforian vallassa tunnin pari ja siinä ajassa syntynyt yksinkertainen trikoo mekko päätyi tänään päälleni:
Pahoittelen, että kuvat jäivät suhteellisen extremekokosiksi, mutta koitetaan pärjätä. Elikkäs, ostin tuon kankaan jokin aika sitten kangaskaupasta leikkuujämä lootasta vähän yli 8 eurolla, eli kangas oli halpa. En käyttänyt kaavoja kun tein tämän, muttei toppi tyyppinen rätti kaavoja kaipaile. Oli muuten kamala ommella ohutta trikookangasta kun viimeksi olin ommellut verhokangasta joka ei veny tippaakaan.

Asiasta toiseen: olen potenut viime aikoina kai jonkinlaista identiteettikriisiä. Aika hämmentävää toisaalta, kun luulin että olin ohittanut tuon kriiseily iän, mutta en ilmeisesti ollutkaan. Eli mun ongelma/kriisi on se, että olen tyttömäinen, vaikken toisaalta haluaisi. Tämä on tosi vaikee selittää, mutta niin se vain on. Suurin epäkohta on mun hiukset: ne alkaa olla mun makuun liian pitkät, enkä osaa pitää niitä enää auki vaan ne ovat usein kiinni, eli tukka alkaa olla liian tyttömäisessä mitassa. Ajattelinkin, että voisin repäistä ja leikkaa reuhkan lyhkäseksi:

Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan olen oikeasti tosissani lyhyiden hiuksien kanssa. Vasemmalla puolella olisi vähän siihen suuntaan minkälaiset hiukset haluaisin takaa ja sivusta ja oikean puoleisessa olisi taas mukavat etuhiukset, vähän tuollaiset sotkuset. Oon ollut kamalan arka hiusten kanssa, mutta nyt on sellainen "nyt tai ei koskaan" -fiilis. Kai jollain tasolla pelkään, että oon kohta liian vanha (..oikeesti, mulla on ikäkriisi) tehdäkseni tukalle mitään raflaavaa. Mitään tosin en ole lyönyt lukkoon hiusten suhteen, joten aika näyttää.

Nyt työt kutsuu, palaillaan!

2 kommenttia:

  1. Koskaan ei oo liian vanha mihinkään :P Nuo hiukset vois sopia sulle! (:

    VastaaPoista
  2. Mä oon eri mieltä kuin ttau. : DD Mun mielestä sulle sopii just noi hiukset jotka sulla on, eikä sil oo välii onks ne auki vai kiinni. Oot silti nätti noin. ♥

    Mun silmät tipahtaa iha just - UPEE mekko. ö_____Ö

    VastaaPoista