torstai 26. toukokuuta 2011

Toivepostaus: tulevaisuus

Pieni katsaus siihen, millaisena näen tulevaisuuden. Hirveästi en saanut asioita laitettua tähän, mutta mitä turhaan suunnittelemaan, kyllä sen sitte näkee mitä aika tuo tullessaan:

10 vuoden päästä
Eli olisin sillon 27. Luultavasti asun jossain isommassa kaupungissa, kuten Helsinki tai Tampere tai ehkäpä jossain muualla, mieluiten kuitenkin Helsingissä. Mulla olis jonkinlainen koulutus ja ehkä jo osa-aikatyö, mutten näe mitenkään mahdottomuutena sitäkään että opiskelisin yhä jotain, esimerkiksi yliopistossa.
10 vuoden päästä melkeinpä toivon, että asuisin vielä yksin, sillä en halua olla sitoutunut mihinkään vakavaan vielä tuossa iässä. Asun luultavasti kerrostalossa, ja haluaisin omistaa mustan kirjahyllyn ja vihreän sohvan.

20 vuoden päästä
On toivottavasti kaikki opiskelut opiskeltu ja olisin vakituisesti töissä sillä alalla mihin minulla on koulutus tai mahdollisesti mulla olis oma yritys jonkun korttelin kulmassa. Mahdollisesti en asu enää yksin, vaan minulla voisi olla jo asuinkaveri, mutta ei missään nimessä lapsia (en halua lapsia). Mahdollisesti olisin muuttanut pois kerrostalosta ja lapsien sijaan mulla olis pari koiraa joiden nimet olisivat Kide ja Nova.

30 Vuoden päästä
Työasiat ovat hyvällä mallilla ja mulla olisi varaa matkustella ympäri maailmaa: Australia, Skotlanti, Japani, Indonesia ja sitä rataa. Mahdollisesti en asuisi ainakaan kaupungin keskustassa, vaan kaupunginliepeillä tai vaihtoehtoisesti olisin muuttanut kokonaan pois kaupungista ja palannut kotiseudulleni. Asuisin omistusasunnossa ja olisin maalannut joka huoneesta yhden seinän mustaksi. Yhdellä seinällä olisi levyhyllyt, kun taas jonkun toisen huoneen seinällä prameilisi itse otettujen valokuvien sarja.

Palaillaan kuvallisemmissa merkeissä viikonloppuna!

1 kommentti:

  1. Mulla on hirveesti asiaa, joten täsät saattaa tulla vähän töktöks-kommentti, mutta koita kestää :D
    Eli ekaks, sulla on tosi ihana kuva sun tulevaisuudesta ja jotenki toivon sun puolesta, että se toteutuis.
    Sitte mun tekee mieli kommentoida sun blogia, tää on aivan törkeen ihana blogi! :) banneri, sun kuvat, sun kirjostyyli, KAIKKI. Ah.
    Ja vielä mun piti kiittää ku aloit mun blogin lukijaks ♥

    VastaaPoista