torstai 19. toukokuuta 2011

Huono hyvä päivä

Otsikko tiivistää mun päivän kokonaisuudessaan: aamulla oli lievästi kettuuntunu olo noustessa sängystä siinä seittemältä. Onneks huomenna on perjantai ja voin nukkua kahdeksaan josko huominen alkais paremmissa merkeissä.
T-paita - Only, Kauluspaita - H&M, Legginssit - Gina tricot

Päivä lähti paranemaan siitä kun kävin ehkä maailman mukavimmalla hammashoitajalla joka ilmoitti ettei mulla oo paikkausta vaativia reikiä hampaita. Lisäksi oon kerrankin tyytyväinen suomalaiseen sairaalajärjestelmään, sillä mulle ilmoitettiin et olis lääkärille aika ens kuun alussa. Olisin olettanu et se olis ollu mulla vasta ens kuun loppupuolella, mutta hyvä et sain sen nyt jo.
Lisäksi sain inspiraation piirtää pari vaatetta ja tuli huomisen vaatteetkin valittua jo, eli hyvästi huominen vaatekriisi.
Lisäksi jaksoin vihdoin vääntää uuden ulkoasun (joka mun piti tehdä jo pari kuukautta sitten..), mutta mitäs tykkäätte?

Haluan muistuttaa, että vielä on aikaa osallistua arvontaan!

10 kommenttia:

  1. I H A N A tuo uus graffu, ääwsistä. ♥ Millai osaat? :O

    VastaaPoista
  2. Vau vau vau mikä banneri! :))

    VastaaPoista
  3. ooww tykkäilen bannerista! :3

    VastaaPoista
  4. Kiitti kaikille!

    Kristiina: harjotusta ja summittaista kokeilua vaan. Ja onhan näitä grafiikoita tullu väännettyä jo kuutisen vuotta milloin minnekkin.

    hilija: Käyttelen photoshop seiskaa :)

    VastaaPoista
  5. Hyi sun nenä on aivan kamala ::D seriously. En missää nimes pystyis elää ite tollasen kans.

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Noin mäki ajattelin 15½ vuotta mutta sitten pääsin sen yli :)

    VastaaPoista