torstai 5. toukokuuta 2011

Pinkit jalat

Moikka vaan kaikille!
Tänään oli hyvä päivä, vaikkakin olin kamalan väsynyt kun kattelin jääkiekkoa puol kahteentoista asti ja sit siin oli pikkujuttua viel.
Vaikka tänään vietinkin ulkona 20 minuuttia kuvatessa kuva saldo jäi kovin heikoksi:
Paita - Vero Moda, Kauluspaita - H&M, Sukkikset - Seppälä, Rusettipanta - Seppälä
Hiukset oli tänään mun päälimmäinen ongelma. Toisaalta iso rusettikin asetti omat ongelmansa tukan laitossa. En enää tiedä mitä superainetta tohon pehkoon pitäs laittaa, tänäänkin tukka näytti pelottavan paljon hampulta. Voisin ehkäpä etsiä Tampereelta jotain pelastusainetta.

Kelasin yks päivä etä voisin joskus esitellä ihmisiä, joiden tyyli inspiroi mua:
Ekana vuorossa Audrey Kitching

Salaa olen jumaloinut tätä naista jo pitkään. Rakastan Audreyn leikittelevää tyyliä ja rohkeutta käyttää voimakkaita värejä.

Toivottavasti teillä ei oo naama palanut tällaisiin postauksiin, palaillaan mahdollisesti jo huomenissa.

Ps. multa toivottiin hetki sitten suosikkivaatteista postausta, mutta tein sellaisen pari kuukautta sitten ja samat lempparit ovat yhä. Tästä pääset lukemaan lempivaatteiden top-5

3 kommenttia:

  1. en kestä ku mua naurattaa toi otsikko XD eikä toi ees oo hauska

    VastaaPoista
  2. Hieno toi rusetti. ♥ Eka kuva on must hienoin.

    VastaaPoista
  3. AIVAN IHANA TOI PINKKI TUKKA!! :--)

    VastaaPoista