keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Mahtava päivä!

Happy b-day to me, mutta päivä oli muistakin syistä mahtava: aamulla sai nukkua pitkään, oli upea, vaikka turhan kuuma ilma, ja melominen oli kivaa. En voi kylläkään sanoa, etten olisi ollut iloinen siitä, että moni muisti koulussa onnitella mua.
Koulusta kotiuduinkin melonnan takia vasta puoli kuuden kieppeillä ja piristystä oli luvassa kun iskä tuli kaupasta:
Mun pikku poika (sen nimi on simba) oli kotiutunut! Se on niin nätti, pieni, söpö ja mun! Eli tää korvaa mun vanhan pokkarin joka levahti tuossa kuukausi pari sitten. Tää siis on mun synttärilahja porukoilta, mutta koska en halua vaatia turhan isoja lahjoja maksoin puolet, eli 75 euroa itse. En oo ottanut kuvia tällä vielä, sillä akku on laturissa, mutta toivottavasti huomenissa pääsisin testailemaan paremmin.

17 vuotiaan pitäisi olla valmistautunut maailman kolhuihin ja itse en ollut vielä valmistautunut kun luiskahdin penkintä alas: Sain mukavasti nahkaa rullalle selkärangan kohtaalta noin kymmenisen senttiä, hyvä minä! Koko luiskahtaminen oli kuulemma melko koomisen näkönen enkä edes epäile.

Blogin puolellakin mua odotti synttärilahja: uusi lukija, joka oli ikään kuin piste iin päälle, kiitos! Huomenna koitan saada aikaseks jonkin näköstä postausta, jollen muuta niin ainakin muutama koeräpsy uudella kameralla.

6 kommenttia:

  1. hei ota sellanen vertailukuva, missä otat samasta asiasta kuvan vanhalla kamerallas ja sitte uudella :--) hyvää synttärii muuten !!

    VastaaPoista
  2. Onnee! Ihana tuo sun uus kamera. ♥

    VastaaPoista
  3. paaljon onnea ! :----)
    hieno toi kamera :3

    VastaaPoista
  4. Hyvää synttäriä :) !!

    Näyttää muuten aika inhalta toi sun selkä D;

    VastaaPoista