maanantai 7. maaliskuuta 2011

"Tää on liian pieni maa, tääl on liikaa juntteja"

Aleksi Ojala - Rakastaa ja tulla rakastetuksi


Paluu arkeen tapahtui tänään, ja täytyy sanoa, että väsyttää. Väsymys tosin saattanee johtua siitä, etten meinannut saada unta illalle, kun oli omituinen olo. Aamulla olisin voinut jäädä nukkumaan, mutta minkäs teet, koulu kutsui.
Mekko - Vero moda, Legginssit - Ginatricot, Kauluspaita - Ginatricot, Huivi - Lindex, Hiuspanta - Lindex

Aamulla oli suunnitelmissa laittaa sukkahousut, mutta -10 on mulle liikaa pakkasta kun sukkahousuista on kyse.

Jokin aika sitten multa pyydettiin sivuprofiili kuvaa. Oli kamalan vaikeeta seisoa fiksusti sivuttain kameran edessä. Minne mun suoraryhti on kadonnut? En oikein tiennyt millaista sivuprofiilikuvaa tarkoitettiin, mutta tällaista sain aikaiseksi:
Haluun vielä sanoa, etten laihistele.

Mulla on ollut tänään tosi luova fiilis, mutten saa mitään aikaiseksi koska ei oikein ole mitään selvää inspiraatiota. Toi biisi, minkä liitin tähän postaukseen, on mun mielestä jotenkin tosi mielenkiintonen ja inspiraatioo huokuva.

Ps. Tein eilen tilauksen pitkästä aikaan CDON:iin ja paketti toivon mukaan saapuu kouluarkea ilahduttamaan tällä viikolla.

5 kommenttia:

  1. Vähänkö oot laiha :o mullekkin kelpais, kun oon tälläinen pyöreämpi malli.. Ja älä huoli ei sun ryhti vielä pahassa kunnossa ole :D

    VastaaPoista
  2. Laihistatko vai ootko oikeesti noin anorektikko? XD

    VastaaPoista
  3. vähä oot laiha ja kaunis .. D8

    VastaaPoista
  4. JAN: en laihista enkä ole anorektikko XD

    aftereffect: kiitos :)

    VastaaPoista