perjantai 18. maaliskuuta 2011

Perjantai vänkyilyt

Perjantai iltaa teillekin! Vähän oli heikkoo toi viikolla postailu - ainakin kuvien osalta. Oli tossa viikolla vähän nukahtamis ongelmia ja olin aina neljän jälkeen kun pääsin koulusta veto pois.
Tänään jaksoin raahautua ulos asti kuvaileen asun. Taisi olla jota kuinkin kuukausi sitten sama asukokonaisuus, mutta mitä pienistä:


Mekko - H&M, T-paita - Seppälä, Legginssit - Ginatricot
Hoho päätin yrmyillä ja vääntelehtiä kummallisesti parissa kuvassa


Tuli avattua tällä viikolla tämän vuoden sukkiskausi! Mulla on tästä ihan todistusaineistoakin, mutta naama ei ollut niissä kovin yhteistyökelpoinen.
Postauksen tai kaksi takaperin taisin puhua jotain mun vaatekriisistä, mutta se ei ole mitään verrattuna mun tämän hetkiseen hiuskriisiin. En ymmärrä miksi, mutta tuntuu että hiukset on kääntyneet mua vastaan eivätkä tunnu asettuvan. Toisaalta olis mukavaa leikata, mutta toisaalta (jo vanhojen tanssejakin ajatellen) haluisin kasvattaa tätä pehkoa. Että elämästä saa vaikeaa jo pienillä asioilla!

Tämän viikonlopun suunnitelmat: siivoa, lue kokeisiin, tee muita koulujuttuja & pussita
Onkos teillä jotain mielenkiintoisempia suunnitelmia?

1 kommentti:

  1. Ihana toi mekko :). Olis kiva löytää joku kiva mekko, mutta oon tosi huono pitämään niitä. Tykkään kyllä hirveesti mekoista, mutta en itteni päällä.

    VastaaPoista