sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Elämä voi taas jatkua

Nyt ne on ohi! Syksyn kirjoitukset nimittäin! 3 kuukautta ne stressasivat ylitsevuotavan paljon, häiritsivät normaalia elämää ja vaikka mitä muuta ja nyt ne on ohi! Ihan uskomaton tunne, ei voi muuta sanoa. Alustavien pisteiden mukaan enkun pitäisi mennä läpi 135 pisteellä, jollei sensorit niitä laske, uskonto puolestaan lähtee YTL:n C:nä, mutta voi kuulemma hyvin laskea B:hen, mutta se nyt mua varsinaisesti haittaa. Huomenna saadaan historian alustavat pisteet, vähän hirvittää.

Perjantaina olin juhlistamassa kavereiden kanssa kirjoitusten loppumista perjantaina Huittisten yössä, jonka takia koko viikonloppu on ollun enemmän tai vähemmän väsynyt. Muuten olen viikonloppuna nautiskellut siitä, että olen voinut lukea muutakin kuin koulukirjoja ja katsella Housea ilman huonoa omaa tuntoa.

Vincen kirjan lukemisen ja Housen katselun lisäksi on tullut ikkunashoppailtua netissä. Sisäinen shoppailijani oli kuollut koko syyskuun, mutta näin kuun lopussa sekin heräsi jälleen, osin myös tarvitsemisen takia. Onneksi musta kuuluu syksyn vaatteisiin, sillä ne joka syksyiset murretut värit eivät vain ole mun juttu. 

Nyt kirjotusten päätyttyä palailen normaaliin päivitystahtiin! Hyvää sunnuntai-illan jatkoa kaikille.      

2 kommenttia:

  1. Tosi kivat [ja olis tarpeenkin] nuo ylemmät housut ! Multa meinaa liikkatunnille kelpaavat housut alkaa loppua. :''D Mistä nuo on?

    VastaaPoista