keskiviikko 5. syyskuuta 2012

"Vapaapäivä"

Hyvää syyskuun alkua kaikille! Pahoittelen nyt heti alkuun pienehköä postaustaukoa, mutta mun elämä ei oo just nyt paljoakaan muuta kuin koulua, sillä ensi maanantaina käynnistyy YO-kirjoitukset mun osalta ja sit siinä ohella on koulunkäynti ja kyllä se koeviikkokin sieltä puskee. Koitan kuitenkin postailla pari kolme kertaa viikossa.

Tänään mulla oli vapaapäivä, sillä opettajien koulutuksen takia osa tunneista oltiin peruttu. Tai no, "vapaapäivä", oon lukenut ylppäreihin, tehnyt rästihommia, siivonnut ja pessyt pyykkiä, sekä hakenut kaupasta pienen selviytymispakkauksen. Vaikka olenkin tehnyt paljon hyödyllisiä juttuja, niin olen silti ehtinyt myös rentoilla, hengailin haalarissa iltapäivään asti ja hoidin pitkästä aikaa naaman ihoa, vaikka ehtisin hyvin tekemään sen joka päivä, sillä eihän siihen mene kuin viisi minuuttia, ei aina sitäkään.

Nyt kuitenkin kahvitauon paikka, jonka jälkeen voisi perehtyä englannin kielioppiin.. Huomenna on tulossa  sitten asupostausta!

 Näin loppuun haluan kuitenkin jakaa kanssanne upean kappaleen:

Jettblack - Prison of Love

1 kommentti:

  1. Toi suklaa on hyvää, oon syönyt sitä viimeaikoina kaks levyä, okei, en yksin mut. :''D

    VastaaPoista