keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Sä oot kuin magikarp

Hyvää karkauspäivää!
Nyt ymppään tähän postaukseen parikin juttua, koska en viitsi tehdä montaa pikkupostausta. Ihan ensimmäiseksi Oriflamen tilaus, jonka äiti haki mummulta tuossa lauantaina:Eli kahta eri saippuaa, tuossa scandinavia jutussa on taatusti jotain menthol-juttua koska siit tulee sellainen hauska viileän tunne.
Siten vartalorasvaa, sillä sheivauksen jäljiltä jalat ovat kamalan kuivat + muutenkin mun iho on kuiva varsinkin talvisin.
Vaikka oon vakaassa parisuhteessa Tresemmen hiusnaamion kanssa, halusin jotain toistakin hiusnaamiota. En ole kokeillut tätä vielä, mutta josko tästä lähi aikoina saisi aikaiseksi kokeilla.

Alkuviikosta Sonja oli täällä ja olin sitten Kaisalla yötä kun Sonjakin oli. Oli harvinaisen mukavaa ja kuivaa juttua niin kuin aina ennenkin. Eilen käytiin Vammalassa syömässä ja piipahdettiin parissa kaupassa.

Tuossa onkin sitten ainut kuvattava ostos. Eli ostin seppälästä poikien puolelta kaulakorun muistaakseni seitsemällä eurolla. Nyt oon jo ehtinyt kiintyä tähän, ja epäilenkin että tästä tulee samanlainen kuin mun mustasta käsikorusta, jonka tosin onnistuin hajottamaan tuossa taannoin. Pitää kyllä ostaa jossain välissä joku käsihässäkkä.
Lisäksi ostin hyvät rintsikat seppälästä ___5 eurolla! Oli pakko kertoa, koska tää on mun kohdalla niin once in a lifetime -juttu.

Huomenna suuntaan äitin kanssa Huittisiin käymään kaupoilla (joka siis tarkoittaa Tokmannia ja mahdollisesti jotain muuta kauppaa), mutta eipä sitä koskaan tiedä mitä sieltä löytää.
Palaillaan taas!

2 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia. :--------------3 Mä en oo ikinä enne kuullukkaa semmosesta ku hiusnaamio, mikä se siis on? :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiusnaamio on vähän kuin hoitoainetta mutta vähän vahempaa tököttiä :D

      Poista