torstai 28. huhtikuuta 2011

Nyt musta tuntuu, että elämä alkaa

Haloo Helsinki - Jos mun pokka pettää

Mulla on hyvä fiilis! Pari päivää oli ihme masennus päällä, eikä mikään oikeestaan tuntunu miltään ja en ilostunut mitään, mutta nyt on ihan eri fiilis. Ihanan keväinen ilma ja edes tieto sään hetkellisestä viilenemistä ei latista tunnelmaa.
Kattokaa tota pehkoo! Se on mun mittakaavassa jo melko pitkä *.*
Mua on alkanu inspiroimaan Haloo Helsingin musiikki pitkästä aikaa! Kuuntelin bändiä vuosi takaperin melko paljonkin, mutta sitten se jäi. Eilen illalla iski järjetön inspis kun kuuntelin bändin uusinta levyä.
Musiikista puheen ollen, olisiko kiva jos tekisin musiikkipostauksen, esimerkiksi laittasin mitä mun kevätsoittolistaan kuuluu?

Eilen en ehtinyt purkaa inspiraatiota, kun se tuli kun piti mennä nukkumaan.. Noh se inspispato murtui koulussa töhertelynä uskonnon ja yhteiskuntaopin kaksoistunneilla:
Jees vappuviikonloppu edessäpäin! Ei sillä, tää vappu menee klara vappen med krana vatten -meiningällä, sillä en viitti nyt lähtee mihinkä, sillä en haluu kärsii koko viikonloppua moraalikrapulasta.. Ja onhan tossa parin viikon päästä kai lukiopailut.

Nyt meen leikaan etuhiukset pois silmiltä, palaillaan!

Ps. Bodypump oli kivaa, vaikka nyt on paikat vähän kipuset

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti