keskiviikko 10. helmikuuta 2010

A brilliant GOLDEN TIME

Arvakkaas kuinka paljon hätkähdin aamulla ku heräsin puol yhdeksän aikaan (olin vielä tä päivän kotona) ja Sami istuu keittiössä juomassa kahvia.. Sami on yleensä hirvee unikeko eikä sitä saa hereille millään.. Mikä lienee siihenkin mennyt.

Tänään ei ollut juurikaan kipeäolo, ja innostuin kaivamaan vaatekaappia ja tutkimaan vaatteita joita en juurikaan käytä. Mietin niille mahdollisia käyttötarkoituksia ja pyrinkin käyttämään niitä tässä joskus. Pahoittelen maahan kohdistuneita katseita ja muutenkin sensurointia mutta naama ja hiuksetkin lagasivat jossain määrin:


Käsittääkseni miesten neulepaita (korjatkaa toki jos olen väärässä) jonka ostin noin puolvuotta sitten on jäänyt lähes käyttämättä. En oo vaan kamalan suuri pitkähihaisten ystävä.


Paidasta saa toki tyttömäisemmänkin version kun laittaa vyön ja käärii hihat ylös, niinkuin mä teen huppareittenkin kanssa.


Mua huvittaa tää asukokonaisuus kun ingooraa ton vyön ja korun, koska mulla oli just nää vaatteet seiskankevätjuhlassa. Ja noi caprit on mulle yhä liian isot MUTTA SIIS noi caprit on vaa tos on pointtina se että tarvittisin ne valkoset farkut tai vaihtoehtoset vaaleen harmaat jotka sitten repisin ni olis aika perfect. Tota paita/mekkoakaan en ole juurikaan käyttänyt mutta jonkun vähän istuvamman vyön ja revittyjen housujen kanssa vois olla iha jees.


Europehousen toppi/mekko on myös jäänyt käyttämättä. Ihmettelen, koska siitä saa topin pitusenkin kun käärii helmaa vähän (niin kuin kuvassakin)

Näitten jälkeen heitän itselleni haasteen, että kuukauden sisällä käyttäisin näitä vaatteita ainakin kerran. Tiedän, ei oo paha mutta ite turvaudun liian usein valkonen teeppari, farkut huppari yhdistelmään.

Tänään sain muuten Sonjalta ystävänpäiväkortin ! Kiitos

Loppuun vielä kokopäivän soinut biisi

2 kommenttia:

  1. Toi neule on juur ihanan tuntunen päällä !
    Ja ollos hyvä, se kortti oli aika hiano imo.

    VastaaPoista
  2. heheeh mulla taitaa olla samanlainen vyö : D

    VastaaPoista