tiistai 29. joulukuuta 2009

Sinä olet minun keinonahkaturkki, akrobaatti sirkuksen



Ensimmäisestä merkinnästä vuosi. Joka on paljon. Mun mittakaavassa. Päivällä ajattelin vielä että kirjoitan jonkun koskettavan tarinan tämän blogin pitämisestä mutta ajattelin jättää väliin. Pari sanaa kuitenki, blogi on muuttunut, niinkuin mäkin. Tää blogi on nyt just mua ja voi olla että parin kuukauden päästä jotain muuta ei voi tietää.
Jos totta puhutaan mua hävettää katsoa vanhimpia merkintöjä, mun vaatteet kirjoitustyyli hyi..


Tässä varmaan tämmönen pieni muistelo olikin...


Päivän naama, ihmettelen miksei suklaa aiheuttanu mintään suurempaa finnikriisiä.. Kai se on vaan pakko sanoo et mul on hyvä iho..


Tämä kuva kuvastaa kahta asiaa: tämän hetkistä lakkausta ja päivän multivitutuksen aiheen: eli mun peukalon kynsi katkes ja se on ihan nysä, ja just kun tänään hehkutin äitille että nää kaikki alkaa oleen mukavan pitkiä.. Ei olis pitäny sanoo ni ei olis katkennu..

Ja arvatkaas minne meen:


LM.C : tä katsomaan huhtikuun alussa ! Sain vääntää luvasta päästä tänne keikalle varmaan puol tuntia, mutta kyllä se lupa irtos loppuen lopuksi. En mitenkään LM.C:n superfani/kuuntelija ole, mutta kyllä pojat hyvää musiikkia tekee. Tämä siis on 5.4.2010 Sitä odotellessa..

Eipä ollut mikään kauhean hieno synttäripostaus mutta sain ainakin jotain tähän. Ja mitäs muuta.. Meen huomenna kaiketi kuvaileen vähän. AINIIN uutenavuotena Kaisalle vähän partyileen.

Onko teillä uudenvuoden suunnitelmia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti