keskiviikko 16. syyskuuta 2009

Niin, tänään olet lähtenyt pois.

Oke, teen sen haaste postauksen sitten joskus kun mulla ei oo mitää muuta 8'D Mutta täsä nyt alku viikon juttuja.

Tää on viä oikeestaan sunnuntai asiaa, kun siivosin. Löysin sormuksen minkä sain kun olin varmaan kolmosella, ja sillon se oli liian iso sormeen, mutta nytten se on sopivan kokoinen. Sitten löysin myös ton lohikäärme korun mistä tykkään aikas paljon, muistan vieläkin kuinka ostin sen h&m:n poikien puolelta, aikaa ennen jeesusta.

Oon tyytyväinen itteeni, kun sain taiteiltua kauppakassin, mis on gazeton logo, eikä meinannut mennä ku muutamaan otteeseen hermot. Kässän tunneille tein.
Tiistaina alko tehdä mieli tofujäätelöä, ja kävin ostamassakin. Jo parin lusikallisen jälkee alko ällöttää ku se on niin makeeta. Lähtee makeen himo ainakin nopeesti 8'D




Eilen olin kuvaamassa kaisan kanssa vähän villilässä. Nyt en laittanut mitää hienoi kuvia sieltä, vaan säästän ne sitten tällä viikolla toivottavasti tulevaa valokuva postausta varte 8D


Aurinkolippa (joka oli vaan aamulla ku alko häirittee) - en muista
T-Paita - Seppälä
Mekko - H&m
Housut - H&m


Sori naama lagaa ja pahasti mutta joo
T-Paita - H&m
Housut h&m
Kaulakoru - H&m

Panta - en muista
Huppari - Kirppis
T-Paita - H&m
Housut - Vanhat vintistä.

Tänään oli aika raivo koulupäivä. Mutta fiilis koheni ku saatiin matikan kokeet ja sain 8+, oon itte tyytyväinen, ottaen huomioon että tein kokeen puolihorroksesta koska edellisenä päivä oli ollut Elämä Lapselle kondertti, ja olin sitten nukahtanut puol kolmelta ja nukkunut neljä tuntia. Kotona odotti mukava kirje: Isoskoulutus lappu. Jännittää, eka IK leiri on tän kuun vika viikonloppu. Jännää.

Mutta tosiaan, yritän saada valokuva postausta aikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti