sunnuntai 13. syyskuuta 2009

kertakäyttöihmisetkin voit monta kertaa kierrättää

Oke ! Nyt tulee sitten viikonloppukooste postaus.

Käytiin eilen Huittisissa Jyskissä, ja mää bongailin sieltä sitten nää vaatehenkarit, mis on noi klipsut. Mulle on nyt taas tullu himo suunnitella vaatteita, ja halusin sitten kunnon henkarit mihin voin laittaa tuotokset roikkumaan. (olipa hyvä perustelu) mutta joo. Hinta oli jotain 4 euroa. Äiti oli kiva ja maksoi. Ostettiin huittisista mulle sitten punainen sävyteväri hiuksiin, koska tää slaissi on nyt jo ihan oranssit, ja haluan sen taas miyaviin punaseks.

Tänään olin reipas, kun sain huoneen siivottua (SAAVUTUS) halusin leipoa mokkapaloja. Amnam näistä tuli hyviä, ja ihan nättejäkin jos edellisiin vertaa.

Huonetta siivotessa mulle tuli idea, että esittelen 3 asiaa mistä pidän erityisesti mun huoneessa.

Kaktukset, ja the GazettE:n NIL levy, lasipurkki minne laitan liput mitä en saa hukata, esim nyt miyavin keikkalippu, ja sitten sinisen roskiksen sisältöö voitte vaan arvailla.

Tykkään myös samaisen pöydän toisesta päästä mistä löytyy sitten mun muutama kirjat, japan pop ja anime lehdet. Gazeton 2 keikka dvd:tä ja mun hajuvedet.

Ja sitten, kuva mun kirjahyllyn yhdestä hyllystä mistä tykkään erityisesti, en tiedä miksi mutta se on niin kiva 8'D


Ja näin loppuun kuva tän hetkisistä kynsistä. Nää ei oikein tunnu kasvavan, ainakaan kauheen nopeesti. Kai nää viä joskus on pitkät.

Huomenna teen ehkä haastepostauksen, mikä mun on kyl pitäny tehdä koko viikko, mutta kattoo nyt miten jaksaa sitten. Ainiin, videopostauksen aiheita saa ehdotella

ps. kävin eilen kuvailemassa, kuvia voit katsoa täältä

2 kommenttia:

  1. Blogisi yläpalkki on todella kaunis! Oletko taiteillut sen itse? :) Eksyin tänne ensimmäistä kertaa, ja voipi olla että tulen uudestaankin.

    VastaaPoista