perjantai 14. elokuuta 2009

super hero

Muutaman päivän päivityskatko njeh ? Mutta joo, koulua on käytynä nyt 4 päivää, yks koe sovittu, toisen kokeen ajan kohta ollaan sanottu ja maanantaina enkun sanakoe, kuinka mukavaa.
Tällä viikolla sain postissa jotain, minkä olin jo melkein unohtanut

Backstreetiltä tilattu laukku. Tilattiin keväällä mut tuli nyt, iskä oli kämminy jotain. mutta kuitenkin. Tää ei enää oo niin mun tyylinen, mutta oon varma että mulle tulee söpöstely kausia ja sillon tää on täydellinen. Tää on oikeesti t-i-l-a-v-a vaikkei näytäkkään siltä.

Tänään piipahdin äitin kans vammalassa, ja käytiin parilla kirpparilla. Löysin ekalta kirpparilta hyvä kuntosen seppälän hupparin, ja värikin oli ees, vaikken ollut yhtään varma sopiiko tää minkää mun vaatteitten kans. Kotona totesin, että mulla on jonkin verran vaatteita mitkä menee tän kanssa. Koot vähä sukkaa, ku tää on L ja mun koko on S tai M. Mutta joo maksoi 5 euroo.

Sitten ostin noita stressikuulia mitälie mutta ne on kivoja XD jollain muullaki oli noita blogissa mutta en kyllä muista kenellä. Sitten jotain kivaa kirpparilakkaa löyty. Laadusta en mee takuuseen joten tällä hetkellä se on mulla viikonloppu kynsilakkana, testaan laatua 8D en muista hintoja, äiti makso.

jaloillani on ongelma
Paita - H&m
Kauluspaita - UFF
Housut - H&M
Helmet - Seppälä

Huomenna on tulossa varmaankin vähän pidempää merkintää sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti