keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Vaatejuttua

Viikon alkuja kaikille!
Viime päivät ovat kuluneet lähinnä niistäessä ja yskiessä. Mukaan lukien myös viime viikon, jolloin oli ammattikorkean pääsykokeet.. En ole kamalan toiveikas korkeakoulu paikan kanssa, joten jännäilen enemmän amisten tuloksia, vaikka olen kyllä valmistautunut senkin suhteen koulupaikattomuuteen..

Tajusin tässä, että tänä vuonna mulle ei tullut mitään maailmoja (tai pitäisi varmaan sanoa vaatekaappia) mullistavaa vaatekriisiä. Ehkäpä se on merkki siitä, että se oma tyyli alkaa löytymään, ehkä.. Nyt kuitenkin vähän yleistä juttua mun tyylistä.

Oon huomannu et mulle se omin juttu on kaikessa yksinkertaisuudessa farkut ja t-paita. Tykkään kyllä pitää mekkoja ja näin hiusten kasvettua on alkanut iskeä vähän tyttömäisempi moodi päälle, mutta en usko kuitenkaan että ihan niin tyttömäiseksi heitetään kuin lukion ykkösluokalla. 

Pukeutumisessa suosin eniten mustaa ja valkoista koska, noh, ne sopii kaiken kanssa ja kun hiukset ovat punaiset ei vaatteiden tarvitse olla niin värikkäitä, eihän? Löytyy vaatekaapistanikin värejä, mutta olen aika kriittinen vaatteiden värien kanssa, ei saa olla pastelliväri, ei murrettu väri, ei maanläheinen väri. Okei, poikkeuksen tekee kuitenkin oliivin vihreä (tai khakin vihreä, miten vain), josta pidän todella paljon.

Kaiken kaikkiaan kuvailisin tyyliäni, melko rennoksi ja ehkäpä vähän rentuksi. Tämä siksi koska mulla on periaate, että jos vaatteet ovat siistit niin hiusteen tulee olla sellaiset sekaiset ja vähän sojottavat. Tosin, mun hiukset sojottaa aina. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti