perjantai 9. heinäkuuta 2010

Isostelua & CDON:in tilaus

Moikka mooi ! Nyt oon leiriltä kotiutunut, ja täytyy sanoa et oli kyllä melkonen kokemus. Ensimmäisenä yönä nukuin huikeasti alle kuusi tuntia koska samassa mökissä olevat lapsoset valvottivat, eikä ne oikee totellu mua. Mun auktoriteetti ei oikeen ollu riittävä, ensi kerralla sitten. Leiri oli ihan mukava mutta myös rankka joten nyt oon sillain semi väsynyt.

Kotiin oli mukava mennä koska oletin että mun tilaamat kirjat olis tullut. Vaan eipä olleet ja olotila oli vähän höh. Iskä toi kuitenkin mukavan tiedon kun tuli kotiin, et ne oli tullu tänään postiin. Joten sain ne tänään juhuu.

Ja ne kaksi kirjaa olivat:









Olivat muuten uskomattoman halvalla CDON:issa. Yhteensä maksoivat vain 28 johon sisältyi 3 euron postikulut. Voin joskus poimia näistä jotain jänniä juttuja tänne, kunhan perehtyisin näihin.

Oli muuten periaatteessa ihan hyvä että pari edellistä postausta oli melko lärvi painotteisia sillä onnistuin polttamaan nenän leirillä melko punaiseksi vaihteessa, enkä halua oikeastaan esitellä sitä. Huomenna onpi tulossa taas melko kuvarikas postaus toivon mukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti