tiistai 28. huhtikuuta 2009

Avaa silmäsi ja naura, näytä minulle että se on vale

Mulla on joku outo taipumis laittaa jotain ihan tyhjän päiväisiä otsikoita 8'D

Koska olin laiska en jaksanut kirjottaa kahdesta viimeisestä tet-päivästä viime viikolla. Mummu taas vaihteeks jako tavaroitaan:



Tuo vaalea on hivenen mummomainen, mutta tuo tumma on oikeesti ihana <3_____<3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhzZSKvo-OU34IwMtKi02OWA5U9oOf51StLTPZvDihSigxFGNmX0-Sg7HpFJ9PXARxMMCnUVaAT-9p8YGbLu5KjPQA0eWBvEWNboGl04LchwEclOI-fD0DlcR6XYo-iUCxHch0jNXfHMfdU/s1600-h/rasia.jpg">

Lisäksi sain mummulta tällaisen söpön peltirasian, joka soveltuu mainiosti korujen säilyttämiseen. Rasian kansi on mulla nyt vähäsen tuunauksen alla. Liimailen kanteen vihreitä -ja vaaleanpunaisia paljetteja. Laitan kuvan sitten kun kannen reunus on valmis, jos nyt silloin satun muistamaan.



Ennen kuin tet- alkoi perjantaina kävin villihinnassa, ja ostin tuon keltaisen topin (3.70 €)joka muuten on ihana, kun siinä on rypytykset. Sekä tuon ihanan norsusateenvarjon (3.20€) lastenpuolelta. Lisäksi kaulassani on juuri mainitsemani mummulta saatu tummempi kaulakoru. Lopuksi pyydän että ingooratkaa mun ilme tässä kuvassa.








Jee ! MIYAVI ! keikkakeikkakeikka ! Oon ihana kjdpsätgpän ku pääsen sinne ! Eli joo tein tällatten eilen sitten että pysyn vähän perillä kuinka monta päivää on ! (yh tästä puuttu yks rasti 8'D)













Sori piti sensuroida suu koska se vähäsen vammaili. Mutta siis päivän asu oli tällainen. Oranssi mekko, harmaat revityt farkut, eripari raitapolvisukat, sekä vihreä huppari. Meikki oli sillee ihan jees, vaikka tulikin vähän nukuttua turhan pitkään ja tuli vähän kiire. Nyt en voi olla sanomatta mitä 9. luokan Jenni sano mulle: "hyi, miten voi olla tommonen" mutta tähän olenki jo tottunut, ja repesin koko juttua, kun se on ittekki nolo.











loppukevennykseksi:


ps. mua ärsyttää suunnattomasti mun silmät ku ne on erikorkeudella 8<

1 kommentti:

  1. Oon ihana kjdpsätgpän ku pääsen sinne !

    akljdfklasdfjk :'DDD oot ihana ku pääset sinne

    VastaaPoista