torstai 14. marraskuuta 2013

Huomenna!

Huomenna suuntaan MPK:n kurssille Pirkkalan lennostoon! Ei varmaan tarvitsisi sanoa, mutta mua jännittää!

Oon listannut mitä kaikkea pitää ostaa leiriä varten; jotain hyvää, proteiinijuomaa (jos nälkä yllättää), pakastepusseja, kosteuspyyhkeitä, rakkolaastereita, särkylääkettä... Unohdinkohan jotain? Mulla on muutoinkin suht paljon tavaraa mukana, koska lähten suoraan kurssilta takasin Lahteen, mutta stressaan jos unohdan jotain, mitä tarvitsen itse kurssilla. 

Jännittää senkin puolesta, ettei oikeastaan tiedä mitä on luvassa. Okei, kyllähän teoriassa tietää, rttä käydään läpi sotilaan perustaitoja, ollaan yksi yö kasarmilla ja yksi maastossa, mutta ei sitten käytännössä. Toivon vaan kovasti ettei mulle tule totaalista jäätymistä siellä, tai siis jos räpellänkin siellä koko ajan tai en saa juttua muiden kanssa aikaiseksi... Varmaan turhia pelkoja, mutta silti ne pyörivät mielessä. 

Omista epäilyksistä huolimatta, päällimmäisenä tunnetilana on innostus! Tätä oon odottanut jo yli kuukauden ja haluan puristaa kurssista irti kaiken mikä on mahdollista. Vuorokauden päästä oon jo siellä!

Palaillaan siis alkuviikosta kertomuksen kanssa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti