torstai 18. marraskuuta 2010

Etusivufeimit

Miia tekstas mulle et oon Tyrviksen (=paikallislehti) kannessa.. Tuli vaa semmonen että hui kamala. Kamalinta oli se, että siinä vaiheessa kun sain sen viestin, niin mulla oli vielä kaksi tuntia koulua. No kotiin päästyä huikamala olo hälveni:

Ilme tosin olisi voinut olla vähemmän lagaavampi. Tyrviksen toimittaja kävi siis meiän kässäntunneilla, haastatteli ja sitä rataa mutta en uskonu kyllä pääsevä/joutuvani Miian kanssa etusivulle. Jännä juttu.

Tässä illalla oon vähän askarrellu:

Nää tulee sellaseen arvontalaatikkoon. Pitäis tehdä se loota huomenna välkillä valmiiks koska illalla sitä tarvitaan. Eli: Äetsässä on sellanen joka vuotinen tapahtuma, Yllätysten yö, joka tosin on vähän hiipuva perinne mutta lukiolla on ainaki kova meno päällä. Meillä on merirosvo teema, ja oon melkein jo hävettävän paljon innoissani asiasta, Vähän siistii pukeutua like a pirate 8'D Yllätysten yö postausta tulossa sitten lauantaina, sillä pääsen koulusta puol kolme ja viideksi pitää mennä koululle järjestelemään. Pippalot loppuu siinä yhdeksän aikaan mutta sitten jäädään siivoamaan jossa saattanee kestää tovi.

Tänään selailin mun pokkarikameran kuvia ja löysin pari nassukuvaa jossa en näytä kamalan mölliltä:



Mutta nyt läksyt kutsuu

2 kommenttia:

  1. Kuvittelenks mä vaa vai näytätkö kauheen leveeltä tos lehtikuvas? :D

    VastaaPoista
  2. JAN: et kuvittele, ku mä katoin kans sillee että mitä ihmettä millon levenin kaksmetriseks XD

    VastaaPoista