keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Lukulomalainen

Kotona on ollut aika ankeaa tämän viikon ajan. Tämä johtunee kylläkin siitä, että molemmat porukat on kamalassa flunssassa ja ite koitan puskea ylppäreihin lukua eteen päin, vaikka homma alkaa maistua jo aika puulta. Onneksi tätä lukuteatteria ei tartte jaksaa enää kuin vähän päälle kolme viikkoa.

Kuitenkin maanantaina lähdin Tampereelle katsomaan kultaa (ja pakoon tuota meillä jylläävää flunssa-aaltoa) Jo bussimatkalla mulla oli ihan loistava fiilis, joka oli osittain myös upean sään ansiota, ihmeesti se aurinko vaan piristää! Muutenkin päivä oli kaiken kaikkiaan erittäin upea, käytiin syömässä (kuten aina :'D) ja täyteltiin tarrakirjaa sekä hengailtiin ympäriinsä. Tällaisia päiviä lisää, kiitos! Lisäksi sain joitain tavaroita (unisieppari ) Lisäksi sain kasan vaatteita, joita tulee näkymään blogin puolellakin, kunhan tässä kevään tullen ryhdistäydyn asukuvienkin  osalta. 

Asukuvien vähyyteen viime kuukausina on ihan järkeen käyvä syy, nimittäin tämä:
Eli: en ole jaksanut panostaa mun pukeutumiseen. En sitten ollenkaan. Syystä että olen viettänyt päivät pitkät kotona ja todistettavasti olen myös lukenut ylppäreihin. Alkaa kyllä tulla korvista ulos maantiedon endogeeniset tapahtumat, mutta onneksi oon saanut pian kyseisen kurssin luettua loppuun.

Oon nyt vähän jumissa kotona, kun porukat on kipeänä, mutta perjantaina suuntaan ehkäpä äitin kanssa Huittisiin, sikäli tervehtyy. Sunnuntaina puolesta suuntaan vaihteeksi Tampereelle, mutta pyrin kyllä postailemaan ennen sitä :)  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti