torstai 4. marraskuuta 2010

Kuulumiset

Niin niitä kuulumisia: pitkät koulupäivät alkavat vaatia veronsa, ja joka päivän jälkeen olo on jotakuinkin tällainen:

Jos sanoiksi pukis olemuksen koulupäivien jälkeen se olisi varmaan jyrän alle jäänyt tai jotain siihen suuntaa. Tälla viikolla mulla on ollut jotain aivan kummallisia nukahtamisvaikeuksia, enkä ymmärrä mistä ne voisivat johtua. Pitäis kai vaan mennä aikasemmin sänkyyn että ehtis rauhottua.

Tällä viikolla mua on stressannut koulun lisäksi myös isoskoulutus. Oon päättänyt jättää sen kesken. Melkein. Ei oikeen nappaa ne tapaamiset sun muut. Lisäksi oon alkanut miettimään sitä, että olisinko oikeesti hyvä opettaa riparilla jotain uskon juttuja, kun itse oon suunnitellut eroavani kirkosta kun täytän kahdeksantoista. Ehkä mietin vielä pari päivää ennen kuin päätän mitä teen tän asian kanssa.

Asiasta kukkaruukkuun, leikkasin yks päivä kynnet kun ne alko lohkeilemaan aivan holtittomasti:

(leikitään, että kuva on loistolaatuinen)
Ihan sairaan säälittävän pituset nyt, mutta ne kasvaa, ja pidän ne nyt trind kuurilla, josko pysyisivät hyvässä kunnossa siten.

Huomenna meen käymään Vammalassa ostaa kangas vielä mun hupparii minkä teen kässässä. Toivottavasti pääsen käymään seppälässä, tarkotus olis ostaa ihan normi valkonen t-paita. Samalla voisin piipahtaa Vapaa valinnassa katsomassa jo jotain joululahjoja (olisin kerrankin ajoissa)

Ei kai mulla sitten muuta kauheen tähdellistä ollu, palaillaan viimeistään lauantaina!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti