perjantai 17. heinäkuuta 2009

Voin uskoa ainoastaan jos seisot edessäni

..inspiraatio täydellinen 0%
tai siis ei. oon kyllä saanut kuvattua kameralla ihan kivasti, ja sillain mut en tiedä mikä on ollut. päivisin mulla ei oo mitään ideoita mutta kun meen nukkuun ni sit tulee ideoita. koska ajatuksen juoksu on ollut vajavainen tämä viikko on koostunut:

animea koko viikko.tarkennuttuna bleachiä mutta kuitenki. ei oo sillain ollu tekemistä koska kaikki on jossain, paitsi että oon kuvailu aika paljon.

maanantaina olin laralla yötä ja meillä oli vallan rattoisaa. eilen kävin vammalassa ja ostin kangastusseja ja sain tehtyä sen I fiktiivinensydäntähän ruki paidan, kyllä laitan siitä kuvan illala jos saisin tehtyä jonkin asteisen kuvabloggauksen.

myös tänään menen vammalaan ostamaan vesivärejä, koska mulle tuli eilen sillain että haluan vesivärit haluan. tänää haetaa mun rippikuvatkin eli niistäkin tulossa kuvaa tänään.

loppuun voin laittaa mun deviantart osoitteen missä on sit mun valokuvia, ettei mun tartte kaikkia laittaa tänne:

laskuvirhe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti